Самакіраванне
|
Вучнёўскае самакіраванне
Вучнёўскае самакіраванне ў Сенненскай школе-інтэрнаце з'яўляецца формай арганізацыі жыццядзейнасці калектыву вучняў, якая забяспечвае развіццё самастойнасці ў прыняцці і рэалізацыі рашэнняў для дасягнення грамадска-значных мэт. Старшыня вучнёўскага самакіравання, вучань 11 класа Сталярэнка Антон. Антон вельмі адказны, ініцыятыўны, добрасумленны, творчы вучань. Валодае арганізатарскімі навыкамі. У калектыве настаўнікаў і вучняў яго паважаюць. Вучнёўскае самакіраванне ўключае ў сябе 7 накірункаў: аддзел культуры і вольнага часу, аддзел работы і клопату, інфармацыйны аддзел, аддзел навукі і адукацыі, аддзел аховы здароўя і спорту, аддзел правапарадку і адказных дзяжурных, аддзел па арганізацыі цімураўскай работы.Па ўсіх накірунках вядзецца сістэмная, мэтанакіраваная работа. Члены вучнёўскага самакіравання арганізуюць дзяжурствы па школе, класах, у сталовай, з'яўляюцца ініцыятарамі працоўных спраў (суботнікі, рамонтныя работы, добраўпарадкаванне тэрыторыі, стварэнне ўтульнасці ў спальных пакоях, класах), вядуць дзённікі-дублёры, ажыццяўляюць пошукавую і даследчую работу, акцыі: "Ліст сябру", "Клопат", "Ветэран жыве побач", "Дапамажы птушкам", "Добрая справа ў падарунак", праводзяць арганізацыю вольнага часу (вечары-сустрэчы, дыскатэкі, канцэрты, экскурсіі і г.д.), прымаюць актыўны ўдзел у раённых і абласных конкурсах, выставах, ярмарках - продажах. Удзельнічаючы ў рабоце органаў школьнага самакіравання практыка-арыентаванай накіраванасці, у вучняў развіваюцца маральныя якасці і фарміруюцца рысы характару, закладваюцца звычкі і навыкі самастойнай работы, беражлівае, гаспадарскае стаўленне да грамадскай уласнасці. Самакіраванне занімае значнае месца ў адукацыйным працэсе школы-інтэрната і разглядаецца як першачарговая ўмова фарміравання актыўнай сацыяльнай пазіцыі вучня. У яго фарміраванні, развіцці і кіраванні ўдзельнічаюць усе суб'екты выхаваўчага працэсу: адміністрацыя школы, педагогі, грамадскасць, самі вучні.У 2017/2018 навучальным годзе адзначана станоўчая дынаміка развіцця ініцыятыўнасці выхаванцаў (76%), уключанасці выхаванцаў (71%) і педагогаў (66%) у самакіраванне. Прыкладныя паводзіны дзяцей, іх упэўненасць у сабе, уменне выяўляць свае здольнасці, таленты, ініцыятыву – гэта гаворыць пра тое, што ў школе-інтэрнаце развіта вучнёўскае самакіраванне. Адносіны паміж педагогамі і вучнямі будуюцца на ўзаемадаверу, адказнасці, творчым супрацоўніцтве. Самакіраванне ў школе-інтэрнаце – неабходны кампанент сучаснага выхавання, які спрыяе паспяховай адаптацыі выпускнікоў у соцыуме. Педагог-арганізатар С.П.Даўкшас Замечательный праздник детства! На замечательный праздник детства, гала-концерт финального тура областного этапа XII республиканского фестиваля художественного творчества ”Вясёлкавы карагод“, который состоялся 4 мая в Государственном учреждении образования ”Витебский областной дворец детей и молодёжи“, собрались лучшие творческие коллективы детей и молодёжи. Радушно встречала гостей фестиваля Витебская земля. В праздничном зале Дворца детей и молодёжи царила доброжелательная атмосфера. Несмотря на хмурую погоду, было тепло, весело и светло от добрых улыбок и хорошего настроения взрослых и детей, где лились звонкие потоки музыки, шёл звёздный дождь, звучали шквалистые аплодисменты. Мы совершили удивительное путешествие в мир творчества и красоты. На гала-концерте зажигались новые звёздочки и целые созвездия. Для нас, участие в фестивале ”Вясёлкавы карагод“, стало не толькохорошим шансом познакомиться с творчеством сверстников Витебской области, но и продемонстрировать своё мастерство. В фойе работала выставка декоративно-прикладного творчества. Мы продемонстрировали свои замечательные работы кружковцев и познакомились с лучшими выставочными работами творческих и талантливых ребят Витебской области. Наградой за наше творчество стали четыре диплома Управления образования Витебского облисполкома (номинация ”Театр моды“, номинация ”Вокальное творчество“, номинация ”Лучшая концертная программа“, номинация ”Инструментальное творчество“) и диплом 3 степени Министерства образования Республики Беларусь. Мы очень гордимся своими результатами. Незаметно пролетел день, наполненный радостью и вдохновением. Мы увезли с собой море впечатлений и положительных эмоций. До новых встреч, ”Вясёлкавы карагод! “ Учащиеся 11 класса Сенненской школы-интерната Иванова Карина, Баканов Данила План работы вучнёўскага самакіравання Сенненскай школы-інтэрната для дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў на 2018/2019 навучальны год Склад вучнёўскага самакіравання Дзяржаўнай установы адукацыі ”Сенненская школа-інтэрнат” на 2018/2019 навучальны год |
News for 2024
|