Дата / Час
 
Самакіраванне
Вучнёўскае самакіраванне

Вучнёўскае самакіраванне ў Сенненскай школе-інтэрнаце з'яўляецца формай арганізацыі жыццядзейнасці калектыву вучняў, якая забяспечвае развіццё самастойнасці ў прыняцці і рэалізацыі рашэнняў для дасягнення грамадска-значных мэт.

stoliarenko.jpgСтаршыня вучнёўскага самакіравання, вучань 11 класа Сталярэнка Антон. Антон вельмі  адказны, ініцыятыўны, добрасумленны, творчы вучань. Валодае  арганізатарскімі навыкамі. У калектыве настаўнікаў і вучняў яго паважаюць.
Вучнёўскае самакіраванне ўключае ў сябе 7 накірункаў: аддзел культуры і вольнага часу, аддзел работы і клопату,  інфармацыйны аддзел, аддзел навукі і адукацыі, аддзел аховы здароўя і спорту,   аддзел правапарадку  і   адказных дзяжурных, аддзел па арганізацыі  цімураўскай работы.Па ўсіх накірунках вядзецца сістэмная, мэтанакіраваная работа. Члены вучнёўскага самакіравання арганізуюць дзяжурствы па школе, класах, у сталовай, з'яўляюцца ініцыятарамі працоўных спраў (суботнікі, рамонтныя работы, добраўпарадкаванне тэрыторыі, стварэнне ўтульнасці ў спальных пакоях, класах), вядуць дзённікі-дублёры, ажыццяўляюць пошукавую і даследчую работу, акцыі: "Ліст сябру", "Клопат", "Ветэран жыве побач", "Дапамажы  птушкам", "Добрая справа ў падарунак", праводзяць арганізацыю вольнага часу (вечары-сустрэчы, дыскатэкі, канцэрты, экскурсіі і г.д.), прымаюць актыўны ўдзел у раённых і абласных конкурсах, выставах, ярмарках - продажах. Удзельнічаючы ў рабоце органаў школьнага самакіравання практыка-арыентаванай накіраванасці, у вучняў развіваюцца маральныя якасці і фарміруюцца рысы характару, закладваюцца звычкі і навыкі самастойнай работы, беражлівае, гаспадарскае стаўленне да грамадскай уласнасці.

IMG_3837.JPG IMG_0739.JPG


IMG_3915.JPG IMG_9736.JPG


Самакіраванне занімае значнае месца ў адукацыйным працэсе школы-інтэрната і разглядаецца як першачарговая ўмова фарміравання актыўнай сацыяльнай пазіцыі вучня.
У яго фарміраванні, развіцці і кіраванні ўдзельнічаюць усе суб'екты выхаваўчага працэсу: адміністрацыя школы, педагогі, грамадскасць, самі вучні.У 2017/2018 навучальным годзе адзначана станоўчая дынаміка развіцця ініцыятыўнасці выхаванцаў (76%), уключанасці выхаванцаў (71%) і педагогаў (66%) у самакіраванне.

Прыкладныя паводзіны дзяцей, іх упэўненасць у сабе, уменне выяўляць свае здольнасці, таленты, ініцыятывугэта гаворыць пра тое, што ў школе-інтэрнаце развіта вучнёўскае самакіраванне. Адносіны паміж педагогамі і вучнямі будуюцца на ўзаемадаверу, адказнасці, творчым супрацоўніцтве.

Самакіраванне ў школе-інтэрнаце – неабходны кампанент сучаснага выхавання, які спрыяе паспяховай адаптацыі выпускнікоў у соцыуме.

Педагог-арганізатар  С.П.Даўкшас

План работы вучнёўскага самакіравання Сенненскай школы-інтэрната для дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў на 2018/2019 навучальны год

Склад вучнёўскага самакіравання Дзяржаўнай установы адукацыі ”Сенненская школа-інтэрнат” на 2018/2019 навучальны год
Інтэрнэт-рэсурсы

senno1.png
123.jpg

logo1.png
senno.png
senno11.png
senno12.png

prezident.jpg

dadomu.png

5.gif

sm_full1.png
News for 2018
MoTuWeThFrSaSu
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930