Працоўная дзейнасць
|
Працоўная дзейнасць у Сенненскай школе-інтэрнаце
Адной з асноўных задач школы-інтэрната для дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў складаецца ў падрыхтоўцы вучняў да самастойнага жыцця і працы. На развіццё працоўных навыкаў вучняў уплывае ўся сістэма вучэбна-выхаваўчай работы, але непасрэдна іх падрыхтоўка да працоўнай дзейнасці ажыццяўляецца на занятках абслугоўваючай і тэхнічнай працы ў вучэбных майстэрнях, падчас грамадска-карыснай працы і летняй працоўнай практыкі. Працоўная дзейнасць - адзін з найважнейшых накірункаў выхаваўчай работы ў школе-інтэрнаце. Выпускнік нашай школы павінен паспяхова сацыялізавацца, працаваць, знайсці сваё месца ў грамадстве, стаць годным грамадзянінам Беларусі. Гэта задача вырашаецца на ўроках працоўнага навучання. Тэхналогія - самы шырокі і разнастайны па ўтрыманні блок у праграме навучання ў нашай школе-інтэрнаце: дзеці вучацца швейнай справе, дрэваапрацоўкі, слясарнай справе, сельскагаспадарчай працы. Акрамя таго, праграму гарманічна дапаўняюць урокі сацыяльна-бытавага абслугоўвання, дзе дзяўчынкі і хлопчыкі вучацца вядзенню хатняй гаспадаркі, вучацца рыхтаваць разнастайныя стравы, а таксама планаваць бюджэт сям'і. Пытанні працоўнага выхавання знаходзяцца ўвесь час у цэнтры ўвагі выхавацеляў і педагогаў. Паказчык узроўня сфарміравансці навыкаў самаабслугоўвання - адзін з крытэрыяў дыягностыкі выхаванасці. Хочацца спадзявацца, што веды і навыкі, набытыя ў сценах нашай школы, дапамогуць нашым выхаванцам знайсці сваю дарогу ў жыцці. |
News for 2025
|